مرکز تیونینگ خودرو رپنیک تنها نماینده رسمی محصولات اوراکال – kpmf در ایران

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید

وبلاگ

بهترین مرکز پولیش در تهران

بهترین مرکز پولیش در تهران

فهرست مطالب

برای تماس سریع کارشناسان ما و مشاوره 100% رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

ریرب   پولیش خودرو چیست؟ آیا اتومبیل شما نیاز به پولیش دارد؟ چند نوع پولیش خودرو وجود دارد؟ در چه صورتی ضروری است اتومبیل خود را پولیش کنیم؟ راز و رمز پولیش خودرو در چیست؟ بهترین مرکز پولیش در تهران کجاست؟ در ادامه مقاله به سوالات بالا خواهیم پرداخت.

پولیش چیست؟

پولیش ماده‌ای کرمی است که خاصیت سایندگی و براق کننده دارد. این ماده به دلیل خواصی که دارد، لایه بسیار نازکی از رنگ خودرو را پاک می کند. پولیش برای رفع خراش های ایجاد شده روی سطح بدنه خودرو استفاده می شود. با استفاده از پولیش می‌توانید آسیب‌های ناشی از تصادفات بد، ساییدگی رنگ از خودروهای دیگر، تیرگی رنگ، خطوط سطحی و عمیق را از بین ببرید و تعمیر کنید. مواد پولیش به دلیل خاصیت براق بودن به رنگ خودرو آسیبی نمی رساند. برعکس رنگ ماشین را شفاف می کند و زیبایی را به ماشین شما باز می‌گرداند.

پولیش ماشین

انواع پولیش

پولیش‌ها در دو نوع نرم و زبر موجود است که در ادامه هر دو نوع را معرفی می‌کنیم.

پولیش زبر

خطوط عمیق را می توان با پولیش زبر از بین برد و ترمیم کرد. پولیش زبر هرگز نباید برای خطوط سطحی استفاده شود، زیرا به دلیل زبری مانند کاغذ سنباده عمل می‌کند و به رنگ خودرو آسیب می رساند. برای تشخیص خطوط عمیق، ناخن خود را روی خطوط قرار دهید، اگر ناخن شما به سطح فلزی خودرو رسید، خطوط عمیق هستند؛ در غیر این صورت، خطوط کم عمق هستند. پولیش زبر برای رفع تیرگی چراغ خودرو نیز مفید است. اگر چراغ ماشین شما مات است و قصد خرید چراغ ندارید، می توانید از پولیش زبر نیز برای شفاف شدن نور استفاده کنید.

پولیش نرم

برای از بین بردن خطوط سطحی از پولیش نرم استفاده می شود. در صورتی که سطح رنگ آسیب زیادی ندیده و سطحی باشد، باید این نوع پولیش را انتخاب کرد. استفاده از این نوع پولیش بدون آسیب رساندن به سایر قسمت‌های رنگ بدنه، خط و خش را از بین می‌برد. پولیش نرم نیز تیرگی را از بین می برد. همچنین به دلیل خاصیت سایشی و جلا دهنده، گرد و غبار روی رنگ را از بین می برد و باعث درخشندگی رنگ می‌شود.

پولیش خودرو با رنگ‌های مختلف

برای پولیش خودرو رنگی باید از پولیش همرنگ خودرو استفاده کرد و اگر در بازار موجود نیست، باید پولیش رنگ خودرو تهیه شود. پولیش خودروهای مشگی و سفید متفاوت است. نباید برای هر خودرویی از یک نوع پولیش استفاده کرد.

پولیش خودرو سفید

پولیش تیره نباید در خودرو های با رنگ های سفید و نقره ای استفاده شوند. به دلیل رنگدانه های داخل مواد پولیش، رنگ ماشین تیره می‌شود و رنگ ماشین را به خوبی براق نمی کند. پیش از پولیش حتما ماشین را بشویید و در شستن این رنگ دقت بیشتری داشته باشید، زیرا در حین پولیش، کثیفی ممکن است رنگ را تیره کند و به سختی پاک شود.

پولیش خودرو مشکی

نگهداری اتومبیل مشکی بسیار سخت‌تر از اتومبیل رنگ روشن است. شستشو به تنهایی باعث تمیزی و براق شدن این خودروها نمی شود. اگر درنظر دارید که ماه‌ها از شست و شوی ماشین خود خلاص شوید، توصیه می‌کنیم آن را پولیش کنید. البته باید از پولیش مشکی مخصوص استفاده کنید. به یاد داشته باشید حتما قبل از پولیش ماشین را کاملا بشویید.

پولیش اتومبیل

راز و رمز پولیش خودرو که متخصصان نمی‌گویند! |بهترین مرکز پولیش در تهران

مسلما هیچ متخصصی رموز کار خود را در اختیار همه قرار نمی‌دهد؛ به همین جهت در ادامه نکات مربوط به پولیش خودرو را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

  1. از پولیش مخصوص خودرو خود و دیک  دستمال نرم استفاده کنید.
  2. قبل پولیش خودرو خود را کاملا بشویید و خشک کنید.
  3. نوع پولیش را براساس نوع  آسیب دیدگی خودرو انتخاب کنید.
  4. مالش را تا زمانی که پولیش کاملا محو شود، ادامه دهید.

شرایطی که پولیش خودرو ضروری است!

در بعضی مواقع اتفاقاتی رخ میدهد که خودرو نیاز به پولیش  پیدا میکند، که ما در ادامه چند مورد را بیان میکنیم.

• مات شدن رنگ: گاهی به دلیل وجود گرد و غبار روی بدنه، رنگ خودرو با وجود سالم بودن، بسیار تیره و بی روح می شود. همچنین این گرد و غبار خطوط ریز روی سطح رنگ ایجاد می کند که باعث مات شدن رنگ بدنه خودرو می شود. در این شرایط با پولیش بدنه آن را براق و آینه ای می کنند.

• سوختگی رنگ بدن: رنگ بدنه در اثر نور خورشید یا شعله سوخته و تیره می شود. البته با پیشرفت تکنولوژی و بهبود کیفیت رنگ‌های بدنه، احتمال سوختگی رنگ با نور خورشید بسیار کم شده است. اگر سوختگی فقط در لایه سطحی اتفاق افتاده باشد و به لایه های زیرین نرسیده باشد با پولیش خودرو برطرف می شود. اما اگر لایه های زیرین نیز سوخته باشند دیگر پولیش نیز کارساز نخواهد بود.

• اثرات شیمیایی روی بدنه: باران اسیدی، مواد شوینده نامناسب و … به رنگ خودرو آسیب می رساند. باران اسیدی عمدتاً در شهرهای صنعتی و آلوده اتفاق می افتد. در صورت از بین رفتن رنگ قسمتی از بدنه توسط موارد بالا می توان خودرو را با پولیش تعمیر کرد.

• فضولات پرندگان: فضله باقی مانده روی بدنه خودرو تاثیر منفی روی رنگ بدنه خودرو دارد که پولیش باعث اصلاح آن می شود.

پولیش خودرو

مرکز خدمات خودرو رپنیک

مرکز خدمات خودرو رپنیک بهترین مرکز پولیش در تهران است. این مرکز در طی این سالها انواع خدمات خودرو به مشتریان خود با به روزترین امکانات دنیا ارائه داده است. این خدمات شامل کاور بدنه خودرو، بادی فنس، برچسب بدنه و طلق چراغ، نصب انواع DVD، صفرشویی، واکس و پولیش، نانو سرامیک بدنه خودرو، هدلایت، زنون، شیشه دودی، شفاف سازی چراغ‌ها، ترمیم کلید فرمان و پنجره، هیدروگرافی قطعات، کلیس استارت، کلیپر ترمز، PDR، مالتی مدیا، فول کاور، کاور محافظتیPPF، تیونینگ، دیتیلینگ و … است.

سخن آخر

انجام پولیش خودرو کاری سخت است و انرژی زیادی باید صرف کرد. پپیشنهاد ما به شما این است که از مرکز خدمات خودروی رپنیک کمک بگیرید. این مجموعه بهترین مرکز پولیش در تهران است که در تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از مطهری، نبش خیابان شکرابی، پلاک 570 واقع شده است. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122896589 تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای تماس سریع کارشناسان ما و مشاوره 100% رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید