مرکز تیونینگ خودرو رپنیک تنها نماینده رسمی محصولات اوراکال – kpmf در ایران

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید

وبلاگ

پیشنهاد شگفت انگیز امروز: کاور مات 207

کاور بدنه خودرو مات

فهرست مطالب

برای تماس سریع کارشناسان ما و مشاوره 100% رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

کاور بدنه خودرو این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است یکی از پرطرفدار ترین آنها کاور مات 207 است که به صورت فزاینده ای در کوچه و خیابان مشاهده می شود. علاقه مندان به خودروی شیک و مناسب 207 و 206 معتقدند این ماشین ها به دلیل داشتن ظاهر شیک و فتوژنیک خود مورد مناسبی برای اسپرت کردن است، به همین دلیل کاور بدنه آنها روزها طرفدار زیادی پیدا کرده است.

 در این میان کاور مات 207 از همه پیشی گرفته است. شاید شما نیز وقتی برای اولین بار کاور بدنه خودرو مات 207 را مشاهده کردید، متحیر شدید و برایتان جای سوال داشته که این پوششی که بر روی بدنه خودرو قرار گرفته از چه جنسی است و چگونه اجرا می شود. در این مقاله می خواهیم پاسخگوی سوالات شما در زمینهذ کاور مات 207 باشیم. و بهترین مرکز کاور بدنه خودرو را به شما معرفی کنیم.

دلایل استفاده از کاور بدنه خودرو 207

  •  محافظت از رنگ خودرو در برابر آسیب و تخریب.
  •  نمایش زیبایی رنگ خودرو.
  • سهولت در شستشو.
  •  کاهش نیاز به کارواش.

در صورتی که علاقه مند به تیونینگ خودرو 207 باشید حتما با کلمه کاور بدنه خودرو آشنایی دارید. کاور مات 207 در واقع لایه ای است که برای محافظت از بدنه خودرو به کار می رود و جنبه تزیینی نیز دارد. به همین سبب کاور بدنه خودرو مات وارد بازار شد و مورد توجه عموم قرار گرفته است.

کاور مات 207

ضرورت استفاده از کاور بدنه خودرو

این روزها قیمت خودروهای داخلی روز به روز در حال افزایش است به صورتی که هرگونه آسیبی به خودرو ما را متحمل زیانی روز افزون خواهد کرد. عمده ترین دلیل اینکه افراد به دنبال محافظت از بدنه خودرو هستند این است که با هر اتفاق کوچکی ممکن است از قیمت خودرو آن ها کاسته شود.

علاوه بر کاور مات 207، افراد زیادی از سرامیک بدنه خودرو استفاده می کنند که این مورد نیز به نوعی محافظ بدنه خودرو است. اما طبیعتا نسبت به کاور بدنه خودرو  دارای قابلیت محافظت از درجه پایین تری از محافظت را ایجاد می کند. با استفاده از کاور بدنه مات 207 شما علاوه بر اینکه بدنه خودرو شما ظاهر زیبایی را بدست می آورد، در برابر بسیاری از عوامل محیطی نیز از رنگ بدنه آن محافظت شده و خودرو می تواند چندین سال زیبایی اولیه خود را حفظ کند.

کاور مات 207

این کاور طرفداران بسیار زیادی در مان علاقه مندان به خودرو 207 دارد. تعداد زیادی از کسانی که به تیونینگ خودرو علاقه دارند، ترجیه می دهند رنگ بدنه خودرو خود را کدر و مات کنند. با استفاده از این کاور بدنه خودرو  می توانید بدنه ماشین خود را بدون استفاده از مواد شیمیایی به بهترین نحو ممکن حفظ کنید.

نمونه کاور مات بدنه خودرو مشکی مات

 

هزینه کاور مات 207

در حالت کلی هزینه کاور مات 207 به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما، نوع و کیفیت کاوری که مورد استفاده قرار می گیرد از مهم ترین عوامل تعیین قیمت کاور بدنه است. این در حالی است که برخی از کاورها تنها برای تغییر رنگ بدنه خودرو مورد استفاده قرار می گیرند و جنبه حفاظتی ندارند. و از این کاور ها در تیونینگ خودرو 207 می شود.

در مقابل برخی از کاورها با بهره گیری از فناوری نانو علاوه بر زیبایی برای محافظت از بدنه خودرو طراحی شده اند و می توانند مدتها محافظ بدنه خودرو 207 شما باشند. البته به این نکته توجه داشته باشید که نصب این نوع کاور نیازمند تخصص در این زمینه است تا مطلوب به دست بیاورید. به همین دلیل بهتر است خودرو خود را به مرکزی بسپارید که دارای تجربه لازم و کافی باشد، بنابراین پیشنهاد میکنیم با متخصصان حرفه ای ما در مجموعه رپنیک در ارتباط باشید و پس از دریافت یک مشاوره جامع برای کاور بدنه خودرو خود اطمینان حاصل کنید.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

برای تماس سریع کارشناسان ما و مشاوره 100% رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید